Cookies helpen ons bij onze dienstverlening. Door gebruik te maken van onze diensten gaat u ermee akkoord dat wij cookies gebruiken. Meer informatie
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over onze producten of diensten? Heeft u behoefte aan advies over een product of u zou graag een speciale aanbieding ontvangen? U vond uw product niet terug?
Heeft u vragen over uw bestelling, de levering of uw factuur?
Opmerkingen / suggesties
Wij streven voortdurend naar verbetering en willen u een zo goed mogelijke service aanbieden. We zijn dan ook dankbaar voor uw suggesties, vragen en eventuele kritiek..
Neem contact met ons op via het Contactformulier. Wij beantwoorden uw aanvraag zo snel mogelijk.
Vragen per onderwerp
Uw account
Garantie
Betaalopties
Transport, aflevering en retour
Persoonlijk account
Q. Kan ik mijn bestellingen raadplegen?
A. U kan in het order overzicht zowel de lopende als afgesloten bestellingen bekijken. Deze optie is alleen beschikbaar voor de bestellingen geplaatst via de webstore. De bestellingen kunnen gefilterd worden via: bestelnummer, referentienummer, besteldatum en status.
Via het "offerte" overzicht kan u de details van uw aanvragen raadplegen.
Q. Hoe en waar kan ik me registeren ?
A. Registeren op de Webstore is eenvoudig.
- Klik op "Account registration" bovenaan de startpagina
- In het formulier kan u uw gegevens invullen en doorsturen
- Kies een veilig paswoord dat u niet vergeet
- Vanwege veiligheidsredenen moet u het gekozen paswoord nogmaals ingeven tijdens de initiële registratie
- Daarna wordt u vriendelijk gevraagd om uw persoonlijke gegevens in te geven
- Alle velden voorzien van een * zijn verplicht in te vullen velden
Wij hechten veel waarde aan de privacy van uw gegevens en zullen deze met de nodige zorg en voorzichtigheid behandelen.
Voor meer informatie kan u onze "Privacy Policy" raadplegen.
Q. Wat zijn de voordelen van registratie ?
A. Uw voordelen van registratie:
- Uw persoonlijk gegevens worden automatisch ingevuld bij toekomstige bestellingen
- U kan de status van uw bestelling online opvolgen
- U krijgt een overzicht van uw afgesloten bestellingen en kan deze hergebruiken om bij te bestellen
- U kan uw afleveradres en facturatiegegevens beheren
- U ontvangt interessante aanbiedingen en promoties voor producten
- U kan uw persoonlijke prijzen zien wanneer u prijsafspraken hebt
Garantie
Q. Hoe zit het met garanties?
A. Uw leverancier, Schoeller Allibert staat wereldwijd bekent om de hoge kwaliteitsstandaard. In het geval van een garantiedossier, ontvangt u tot 1 jaar garantie op alle aangekochte producten via de Webstore, onder voorwaarde dat het dossier voldoet aan de "Algemene Verkoopsvoorwaarden" vereisten.
Betalingen
Q. Kan ik per factuur betalen?
A. Voor trouwe en geregistreerde klanten, zouden we vooraf betalingen en betalingen per factuur kunnen toepassen.
Q. Hoe kan ik mijn vouchers of kortingscode gebruiken?
A. Wanneer u in de 3de stap van het "check-out" process bent, kunt u een gewenste betaalmethode aanduiden. Op deze pagina kunt u bovenaan uw voucher of kortingscode gebruiken. Nadat u de ontvangen code hebt ingegeven, kunt u verdergaan met de volgende stappen. In de volgende stap, gaat het totale bedrag automatisch verminderd worden met de toegekende korting.
Q. Welke betaalmethodes zijn geaccepteerd?
A. We aanvaarden de volgende betaalmethodes:
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- Bancontact / Mister cash
- Paypal
Transport en levering
Q. Hoe kan ik goederen terugsturen?
A. Gelieve bij ontvangst van de bestelling, de goederen grondig na te kijken, zoals verplicht volgens de wetgeving. Indien u een product wenst terug te sturen, gelieven ons binnen de 8 dagen na ontvangst te contacteren op +32 (0)11 39 38 38 zodat we het nodige kunnen afspreken. Het is belangrijk dat de goederen in hun originele verpakking zitten en ongebruikt zijn, indien niet dan kunnen we de terugsturing niet accepteren.
Het terugsturen van goederen is niet van toepassing op producten die speciaal geproduceerd of aangepast werden of voor goederen verkocht aan speciale prijzen (vb. volume kortingen). De kosten van teruggave van de goederen en het risico van het transport zijn voor eigen rekening.
In geval beschadigde goederen, contacteer ons voor verdere instructies.
Indien u nog andere vragen heeft omtrent een klacht of teruggave, dan mag u ons steeds contacteren, we helpen u graag verder.
Q. Verzendstatus
A. Onze Europese magazijnen garanderen een optimale opslagcapaciteit en beschikbaarheid van producten. We trachten altijd te zorgen dat uw bestelde goederen zo snel mogelijk worden afgeleverd. Een gekleurde vrachtwagen icoon bij elk product geeft de beschikbaarheid van een item aan.
Een overzicht van iconen en hun betekenis:
- In stock: snelle levering uit het lokale magazijn binnen 48 uur.
- Binnen 2-3 weken: snelle levering uit een van de Europese magazijnen binnen 2 tot 3 weken
- Op aanvraag: levering op aanvraag
Food Contact Instructions
Q. Kan deze bak worden gewassen in een commerciële wasmachine?
A. Schoeller Allibert bakken kunnen in een wasmachine worden gebruik tot een temperatuur van +65ºC op een normale werksnelheid. Veel modellen hebben zelfs tolerantie voor hogere temperaturen (bijvoorbeeld de Maxinest modellen die kunnen worden gewassen tot +85ºC). Schoeller Allibert producten zijn gemaakt conform de meeste soda gebaseerde wasmiddelen die nu gebruikt worden. Bijtende soda schoonmaakmiddelen zijn niet geadviseerd te gebruiken.
Q. Is dit product geschikt verklaard voor voedsel contact?
A. Schoeller Allibert producten zijn gemaakt van voedsel geschikte materialen en zijn geschikt voor voedsel contact. Al deze producten voldoen aan:
- (EU) 10/2011 Commission Regulation voor materialen en artikelen die bedoeld zijn om in contact te komen met voeding
- Framework Regulation (EC) No. 1935/2004 van toepassing op alle materialen die in contact komen met voeding
Terminologie
Q. Wat betekent "Dynamic load Max" ?
A. Dynamix load max is de uniform verdeelde lading welke een pallet kan dragen indien getransporteerd door een heftruck.
Q. Wat betekent "Racking load Max"?
A. ‘Racking load max’ betekent de lading die een pallet kan dragen in een rekken system, zonder centrale ondersteuning, gebaseerd op ISO 8611-3 (maximum toegestane vervorming is 2 % van de lengte) met een 25kg zak. Dit is onderwerp voor een test (STT) voor lichte pallets, afhankelijk van het type opslagrek.
Q. Wat betekent "Static Load Max"?
A. Racking load max is het totaal aantal producten op een pallet op de vlakke vloer.
Q. Wat betekent PP / HDPE?
A. Polypropylene (PP), ook wel bekend als polypropeen, is een thermoplastische polymeer gebruik in een brede variatie van toepassingen zo ook in verpakkingen, kunststof onderdelen en herbruikbare bakken en containers.
High-density polyethylene (HDPE) of polyethylene high-density (PEHD) is een polyethyleen thermoplast. Holle producten die geproduceerd zijn door middel van blow moulding zijn meestal van HDPE.